کتونی یک احساس بی پایان

کتونی یک احساس بی پایان

قطعا از جذابترین بخش های هر استایلی قسمتی است که با پا در ارتباط است ، شلوار و نهایتا کفش مناسب از مهمترین ارکان هر نوع پوشش و تیپ ظاهری افراد است . در این میان تیپ های روزمره و راحت تر با کفش های اسپرت توانسته اند به جذابترین و پر طرفدارترین استایل های مردم دنیا تبدیل شوند .

کفش اسپرت ، اسنیکر یا در زبان عامیانه ما کتونی قطعا مهمترین بخش یک ظاهر اسپرت است که گویای تمام حرفهاییست که هر ظاهری می تواند داشته باشد . اما نکته ای که این پوشش را فراتر از یک تکه شی برای پوشیدن می کند راحتی و حس خوب تجربه آن است ، چیزی که شاید در کفش ها به شکل کتونی ها حس نشود و قطعا کفش ها نیز برای راحتی در این حد ساخته و عرضه نمی شوند .

اما کتونی همان راحتی را به شما می دهد که شلوار اسلش و اسپرت ، حتی بیشتر! این مورد باعث شده سوای از استایل ها مختلف در دنیای آدمهای این روزها کتونی به بخش مهم و لاینفک از ظاهرشان تبدیل شود و هر کسی برای راحتی خود هم شده از این اختراع پر طرفدار استفاده کند و لذتش را ببرد. اینکه شما چه می پوشید درست است که باید قاعده داشته باشد اما کتونی خیلی از این قواعد را شکسته و حتی با کت و شلوار یا لباس عروس هم پوشیده می شود !!!

نظرات بازدیدکنندگان