یک کفش راحت برای دویدن و پیاده روی

یک کفش راحت برای دویدن و پیاده روی

یک کفش راحت تنها تعریفی نیست که شما برای پوشیدن لازم دارید . گاهی نیازهایی بیشتر از راحت بودن نیز در میان بوده و باید نکات دیگری را مد نظر قرار دهید . به صورت کلی کفش های رانینک دارای رویه های نرمی هستند و برای ایجاد این نرمی از پارچه یا الیاف خاصی استفاده می کنند . علت این مورد ایجاد انعطاف در قسمت رویه می باشد تا در گام هایی که پا خم می شود رویه نیز همراه زیره زاویه پیدا کند . اما کفش های پیاده روی نیازی به رویه پارچه ای ندارند و شاید نیازی هم به خم شدن نداشته باشند و همین علت از رویه های چرمی تر استفاده کرده و بخش های گردش هوا را به پارچه و تور واگذار کنند . 

اسنیکر ان ام دی ریسر برند آدیداس یک محصول رانینگ با ویِژگی هایی که هر دوستدار پیاده روی هم آن را میخواهد و دوست خواهد داشت . استفاده از زیره خاص با طراحی به شکل گودی پا این کفش را از لحاظ ظاهری و باتنی به شدت جذاب و راحت کرده و رویه پارچه ای با حالت کشسانی به این ترکیب همه آن چیزی را داده که نیاز دارد.

هم در هنگام دویدن و هم هنگام پیاده روی شما از داشتن این کفش لذت خواهید برد و شاید برای سالها علاقه داشتید باشید که آن را تکرار کنید و همراه همیشگی برای خود داشته باشید . این کتانی با حالت جورابی که در ان ام دی ها وجود دارد یه پوشیدن لذت بخش نیز در کنار باقی خوبی هایش به شما هدیه می دهد .

نظرات بازدیدکنندگان